Boruto: Naruto Next Generations Episode 132
PG-13
Jiraiya's Assignment sub

4.2 (1098 votes)
Aired 1 month ago
Updated December 8, 2019 · 37.4k Views · by u/GoodGuy

Episode List

Comments

u/lilmomo · 4 weeks ago
500 | Server Error
u/iGeassX · 4 weeks ago
Yeah, do you know why? Is there a way to switch sources?
u/Sunny649 · 4 weeks ago
it's a FastStream issue the AU staff can't do anything about right now.
u/iGeassX · 3 weeks ago
Thanks, dude, that's hella wacky, I just wanted to see some Boruto this week but I had to go to gogoanime to watch it. I still won't ever go away from AnimeUltima as it is my favortite anime website.
u/Tagelainen · 3 weeks ago
Who cares
u/Oshiradake_K · 1 month ago
When Sasuke held Sakuras hand my heart froze, I’ve never felt such a happy feeling in my heart from boruto hahaha.
Oh and also the next episode, I’m PUMPED hahaha! What will Sasuke say?..
u/xykawaii · 1 month ago
To think that they need to a back to the future settings to hype the boruto anime because dont have a content to use is so sad, I hope the boruto manga becomes weekly so we wont get a filler nonsense anime since the boruto manga is not bad and quite interesting.
u/clockworkhime · 1 month ago
HYPED!!!!!!
My love Nejii is back..and Boruto is having a sweet moment with him..that was so precious..
Oh Jiraiya I knew he had them figured out!!!!!!
Sasuke was kinda cute when he bumped into Sakura all shocked😊
Also please don't tell me that what he dropped was a family photo...'cause that'd be awkward.......
maybe it was the note he got from Sarada..
u/Xol · 1 month ago
I think it's the note from Sarada
u/clockworkhime · 4 weeks ago
that'll make more sense!
u/GeniusNP · 1 month ago
shit!!!
u/Origami · 1 month ago
Holy Shit the fuking suspense!
u/KristianYM · 1 month ago
This is so fucking intense!!!
u/HarrisHyper · 1 month ago
I want neji to see boruto use gentle fist
u/marcogomesr · 1 month ago
he knew that something was odd since he saw boruto doing the rasengam
u/Orochi · 4 weeks ago
Jiraiya may be a pervert but he's certainly perceptive and observant too.
u/Orochi · 4 weeks ago
Jiraiya may be a pervert but he's certainly perceptive and observant too.
u/Sunny649 · 3 weeks ago
Because of Pocket Monster/Pokémon new series airing a double episode today, it takes up Boruto's timeslot, which is thus delaying episode 133 to next week.
u/sinnx3 · 3 weeks ago
Boruto Episode 133 has been delayed and is scheduled to air on 11/24 in Japan.
u/datboibril · 2 weeks ago
Any word on when it'll be uploaded?
u/KungFuPanda1402 · 1 month ago
holy crap
u/Oshiradake_K · 1 month ago
When Sasuke held Sakuras hand my heart froze, I’ve never felt such a happy feeling in my heart from boruto hahaha.
Oh and also the next episode, I’m PUMPED hahaha! What will Sasuke say?..
u/Oshiradake_K · 1 month ago
Sasuke held Sakuras hand 🔥
I’ve never felt so happy from boruto hahaha
u/bpnmuffin · 1 month ago
they are teasing us in the intro
u/MohamedSaadani · 1 month ago
I can't wait to see what is teh picture that sakura got from sasuke accidently (sorry bad spell) and i can't wait to see waht sasuke will say after jiraya knew him!! ! ! ! !! ! ! !
u/marcogomesr · 1 month ago
actually it's not a picture... It's a letter wrote it by sadara, you can see at episode 127 when sasuke kept it after he reads it,.... at the ends it says to borrow the make-out tactis book from kakashi. So now sakura knows he has a daughter called sadara, and he knows kakashi
u/Rish3366 · 1 month ago
clifhangerssssssssss
u/Rocketrow · 4 weeks ago
Ahh too many feels! Happy feels, sad feels nostalgia feels... Cliffhanger feels... -_-.