Boku no Hero Academia 4th Season Episode 3
PG-13
Boy Meets... sub

4.8 (1158 votes)
Aired 1 month ago
Updated December 7, 2019 · 61.2k Views · by u/GoodGuy

Comments

u/freya · 1 month ago
When an otaku meets another otaku
u/MeowMix · 1 month ago
Is the guy on the thumbnail from Fallout?
u/MBDrapier · 1 month ago
Why yes, yes he is.
u/Pally_Den · 1 month ago
No he is clearly Tintin
u/Zr0 · 1 month ago
No he is clearly Lucas
u/Chika-Chan · 1 month ago
No he is clearly Donald Trump when he is young
u/Chika-Chan · 1 month ago
No he is clearly Donald Trump when he i young
u/curtyuk · 1 month ago
No he is clearly Jynx from Pokémon
u/Steveg4sam · 1 month ago
He is also pointing at us for some reason.
u/davina_ · 1 month ago
this thread is pretty long
u/davina_ · 1 month ago
this thread is pretty long
u/davina_ · 1 month ago
this thread is kinda long
u/Specktic · 1 month ago
no its plus ultra long
u/d3wa · 1 month ago
PLUS ULTRA!
u/Aizenisbae · 1 month ago
The manga is the stamp scene was better but the ending was great! I can’t wait to see next weeks episode
u/HarrisHyper · 1 month ago
Comment hidden due to downvotes.
u/Kensox · 1 month ago
fucking spoiler
i know what's going to happen but others...
u/Ironixie · 1 month ago
Why do people always have to ruin something for others, it's like kicking over a sand castle, why can't we just appreciate something for once instead of watching it all collapse in on itself.
u/RayButBetter · 1 month ago
also dude calm down, stop over reacting.
u/HarrisHyper · 1 month ago
i mean its literally in the next ep preview at the end lol
u/RayButBetter · 1 month ago
it's after the ED, it a little extra story at the end. it wasn't even really preview.
u/HarrisHyper · 1 month ago
NO SHIT DUMBASS. THATS CALLED A PREVIEW DIPSHIT LMAO
u/ZeroTwo002 · 1 month ago
Eri is so fricking OP
She legit can be #1 hero if she wants
u/Djtrizzle · 1 month ago
Gotta preserve the merch for resale.
u/anaverage_lama · 1 month ago
Fans on Nov 2: *Waits eagerly for episode 4.
Rugby World Cup: "SIKE! WE DELAYING EPISODE 4 TILL NOV 9."
u/bakou912 · 1 month ago
ohhhhhh that's why
u/geoffmemes · 1 month ago
great fight
u/terrariagamer95 · 1 month ago
im just a random comment
u/Ironixie · 1 month ago
Every character is written so well and creativity, even the background characters, I also like how we're exchanging our culture (american western heros) and putting a Japanese twist on it for more entertainment and really shows how humanity can share even across seas, this is why it's a top of the line anime in the current day in my opinion.
u/geoffmemes · 1 month ago
Comment hidden due to downvotes.
u/fantom · 1 month ago
at the end scene why one horn tho? (in character design)
u/Undeadly · 1 month ago
1 horn is cuter
u/Whitefox5800 · 1 month ago
Can't wait to see Eri again, but with animation
u/hxper · 1 month ago
next weeks episode gonna be exciting!!!!
u/Night · 1 month ago
Amazing Ep
u/Hoodedbeastie · 1 month ago
Wait.... does Nighteye forsees All might's death?
u/RealMrHater · 1 month ago
it was said that he can only forsee peoples actions for an hour after looking into their eyes
so no he does not
u/DabMaster · 1 month ago
There's more to it than that, but I'm not gonna say cause its from the manga and would be a spoiler.
u/OlieB · 1 month ago
ITS ANOTHER JOJO REFERENCE
u/Steveg4sam · 1 month ago
Guys who are rewatching everything and reading the comments,
Today is 31st.....
ONLY TWO DAYS TO GO.
See you all at the next episode.
P.S.There is a Reddit dedicated to MHA so go check it out.
u/Steveg4sam · 1 month ago
See you all on 2nd November.😉😉
Switch to Dubbed Version